Moja JA

Moja nasmjesena volja,

Moja luckasta ,ociju sjajnih…

Moje djetinjstvo,

i odrastanje…

Moje lekcije,

i moja utjeha…

Moja bezgranicna razdaljino,

i prisutna misao…

Moja radost ,

Moja jutarnja vedrino…

Moja mastovita polovino duse ,

Moja potrebo…

Moja zakletva ,

skromnosti,

naivnosti…

Moja poduka,

Moje bolje JA…

Moji putevi,

moje stramputice..

Moji dvorci,

i prucane kolibe…

Moja svitanja,

i moji sutoni…

Moja tuga,

moja sjena..

Moje krvarenje ,

neusamljena paranoja…

Moja razmisljanja ,

Moje granice…

Moje potrebe,

moje disanje.

Moje srce ,

Moja sjena,

Moja sloboda,

Moja odricanja,

moje dobiti…

Moja sreca!!!

Moj zivot!

Moja JA!!!Image

Leave a Reply

